X-Pert Graphics może działać jako samodzielne rozwiązanie lub działać w tle, bez interfejsu front-end. Dzięki temu wszystkie obiekty i działania slajdów mogą być wywoływane przez oprogramowanie OEM firm trzecich, które wysyła polecenia skryptowe za pomocą protokołu sieciowego.
Rozwiązanie jest zaprojektowane do pracy w synchronizacji z X-Pert Playout, co pozwala na uruchamianie lub zatrzymywanie obiektów w X-Pert Graphics za pomocą X-Pert Playout. Jest to możliwe poprzez dodawanie zdarzeń Net control z X-Pert Graphics do playlisty X-Pert Playout. Kontrola może być również zautomatyzowana za pomocą skryptów wywoływanych na podstawie warunków metadanych z X-Pert Playout. Wartości metadanych z playlisty X-Pert Playout mogą być przesyłane do obiektów tekstowych.
Funkcje
Animated graphics, .tga sequences | Limit (2 w projekcie) |
Number of objects displayed simultaneously | Limit (7 obiektów) |
Slide manager | Limit (4 slide) |
Data providers | Limit (jeden) |
Tasks management | Limit (tylko skróty) |
NetControl mode | Limit (tylko z AB) |
Output plug-in | Limit (tylko Mapped) |
Preview | Limit (VGA) |
Sound object | Nie |
Chat note | Nie |
Chat roll | Nie |
Chat line | Nie |
Remotely controllable through GPI/API | Nie |
Scheduler | Nie |
Multi-instance | Nie |
AsRun log | Nie |
Script engine | Nie |
NDI live in object | Nie |
Wsparcie techniczne |